Նոր

Worthing- ի պատմություն

Worthing- ի պատմություն


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Ուորթինգում ապրող մարդկանց առաջին ապացույցը կայծքարի գործիքների հայտնաբերումն է, որոնք պատրաստվել են ավելի քան 100 հազար տարի առաջ: Այս պալեոլիթյան մարդիկ (հին քարի դարաշրջան) տուն չեն կառուցել և թափառել ափամերձ հարթավայրում ՝ հավաքելով բույսեր կամ որսալով վայրի կենդանիներ: Բրիտանիայի հողը դարձավ ցուրտ, ամուլ և ամայի:

Հյուսիսային Եվրոպայում սառույցը հալվելուց հետո մնաց 30 հազար տարի: Ավելի հարավ Պալեոլիթ ժողովուրդը վտարվեց մեզոլիթից (միջին քարի դար): Այդ մարդկանցից ոմանք սկսեցին հաստատվել Անգլիայի հարավում: Հալվող սառույցը դանդաղ բարձրացրեց ծովերի մակարդակը, և մոտ 8000 տարի առաջ նրանցից ոմանք ծովապատվեցին Մեծ Բրիտանիայի նոր կղզում: 3000 տարի անց նեոլիթյան (նոր քարի դար) մարդիկ Միջերկրական ծովից եկան ապրելու այդ տարածքում: Այս մարդիկ Սասեքսում ներկայացրեցին գյուղատնտեսությունը, ընտանի կենդանիները և կայծքարերի արդյունահանումը: Նրանք նաև կառուցեցին քարե շրջանակները Սթոունհենջում և Էյբուրիում:

Մեզոլիթ մարդիկ, որոնք հաստատվել են Ուորթինգի շրջանում, գործիքներ են պատրաստել կայծքարից: Նրանք պարզել են, որ կայծը բաժանվում է բարակ և սուր բեկորների, որոնք կոչվում են փաթիլներ կամ շեղբեր (կախված ձևից), երբ հարվածում է մեկ այլ կոշտ առարկայի: Այս գործընթացը կոչվում է տրակտոր: Ֆլինտը օգտագործվում էր դանակներ և կացիններ պատրաստելու համար: Սկզբում մեզոլիթ մարդիկ կիրառում էին կայծքարը հողի մակերեսին: Այնուամենայնիվ, մերկացած ժայռը հակված է ճաքերի կամ եղանակի, և որ նրանք կարող են բարձրակարգ գործիքներ պատրաստել ՝ մակերևույթի տակից կայծք ստանալով: Կայծքարերի արդյունահանման գործընթացը ներառում էր ուղղահայաց լիսեռներ կովի կավիճի մեջ ՝ օգտագործելով եղնիկի եղջյուրներից և եզան ոսկորներից պատրաստված գործիքներ, մինչև որ նրանք հայտնաբերեցին կայծքարի կար: Այս հանքերը, որոնց խորությունը հասնում է 12 ոտնաչափ (12 մետր), հայտնաբերվել են Սիսբերիի օղակում, Հայդաունդի բլուրում և Ֆինդոնում:

Մ.թ.ա. մոտ 1000 -ից Եվրոպայից կելտերը ժամանեցին Ուորթինգ տարածք: Նրանք իրենց հետ բերեցին բրոնզ պատրաստելու ունակություն: Կան ապացույցներ, որ նրանք ապրել են Cissbury, Highdown և Findon վայրերում:

Մ.թ.ա. մոտ 250 թվականին Սիսբերիի օղակում կառուցվել է բլուրի ամրոց: Բերդի խրամատներն ու ափերը պաշտպանական պատի մնացորդներն են, որոնք պաշտպանել են 60 ակր տարածք: Այն Անգլիայի երկրորդ ամենամեծ բլուր ամրոցն է: Սկզբում այն ​​կառուցվել էր կայծքարի հանքերը պաշտպանելու համար, սակայն հետագայում ֆերմերները բնակություն հաստատեցին բլրի բերդի պարիսպներում:

Մ.թ.ա. 71 թվականին Բելգայի ցեղը ժամանել է մայրցամաքային Եվրոպայից և զբաղեցրել Սասեքսի մեծ տարածքները: Տասնվեց տարի անց Հուլիոս Կեսարը ղեկավարեց առաջին հռոմեական արշավանքը Բրիտանիա: Իր գրքում, Գալլական պատերազմներ նա նկարագրեց իր նվաճած մարդկանց: «Ներքինում ապրող ցեղերից շատերը հացահատիկ չեն աճեցնում, նրանք ապրում են կաթի և մսի վրա և մաշկ են հագնում: Բոլոր բրիտանացիներն իրենց մարմինը ներկում են վուդով, որը կապույտ երանգ է հաղորդում և վայրի տեսք է հաղորդում մարտերում: մազերը երկար են. մարմնի յուրաքանչյուր այլ մաս, բացի վերին շրթունքից, սափրվում են: Կանայք բաժանվում են տասներկու կամ տասներկու տղամարդկանց խմբերով, հատկապես եղբայրների և հայրերի և որդիների միջև »: Հերոդիան ավելացրեց.

Մեկ այլ հռոմեացի պատմաբան ՝ Jordanորդանեսը, նշում է. «Նրանք (Բրիտանիայի ժողովուրդը) ապրում են խիտ տնակներում, իրենց հոտերի հետ ընդհանուր ապաստարան, և հաճախ անտառները նրանց տունն են»: Icիցերոնը հավելեց, որ «կղզում արծաթի կտոր չկա, կողոպուտի հեռանկար չկա, բացի ստրուկներից»: Հուլիոս Կեսարը համաձայնել է այս գնահատականի հետ, և նա ոչ մի փորձ չի արել Բրիտանիան դարձնել Հռոմեական կայսրության մաս:

43 -ին հռոմեացիները վերադարձան Սասեքս: Երկրի այս հատվածը ղեկավարող Վերիկայի գլխավորած Ատրեբատց ցեղն ընդունեց զավթիչների ավելի մեծ ռազմական ուժը և ընդունեց հռոմեական տիրապետությունը: Վերիկայի մահից հետո Կոգիդուբնուսը դարձավ Սասեքսի ժողովրդի նոր առաջնորդը: Նա Հռոմեական կայսրության մեծ ընկերն էր և արժանացավ Հռոմի քաղաքացի դառնալու պատիվին:

Կոգիդուբնուսը պատասխանատու էր Չիչեստերը որպես հռոմեական կարևոր քաղաք հիմնելու համար: Ֆիշբուրնի պալատը ՝ Անգլիայում հայտնաբերված ամենամեծ մասնավոր նստավայրը, հավանաբար կառուցվել է Կոգիդուբնուսի համար: Հռոմեական այլ վիլլաների մնացորդները հայտնաբերվել են Bignor, Angmering և Highdown հասցեներում: Վորթինգում հայտնաբերվել են մի քանի հռոմեական վիլլաների վկայություններ: Սա ներառում է Worthing գրադարանի կայքը Chapel Road- ում, Grand Avenue- ի արևելյան կողմում, Mill Road- ի և Landsdowne Road- ի միջև և Northbrook College- ի տարածքում:

Մ.թ. 410 թ. -ին Վիստիգոթերի առաջնորդ Ալարիկը բավական ուժեղ էր, որ կարողացավ հաղթել հռոմեական բանակին և մտնել Հռոմ: Հռոմեական կայսրության շուրջը պտտվելուց հետո, ի վերջո, վիսոգոթերը որոշեցին հաստատվել Գալիա Ակվիտանիայում: Վանդալները, Գայսերիքի ղեկավարությամբ, նույնպես լուրջ խնդիրներ ստեղծեցին հռոմեացիների համար: Ալանների աջակցությամբ վանդալները մ.թ. 429 թվականին Իսպանիայից մտան Հռոմեական Աֆրիկա:

Հռոմեական բանակը մեծ դժվարություններ ունեցավ այս արշավանքների դեմ պայքարում, և կայսր Հոնորիուսը ստիպված եղավ իր զորքերը դուրս բերել Բրիտանիայից և երկիրը թողնել կելտերին: Հաջորդ հարյուր տարվա ընթացքում սաքսերը վերահսկողություն ձեռք բերեցին Սասեքսի ափամերձ երկնքի բերրի հողերի վրա: Մինչդեռ կելտերը ապրում էին ավելի բարձրադիր վայրում, սաքսերը գյուղեր էին հիմնում լավ ջրամատակարարման մոտ: Սա ներառում էր Tarring- ը, որը կառուցվել էր Teville- ի ափին: Սաքսոնական անուններով մոտակա մյուս գյուղերը ներառում են Angmering, Ferring, Goring, Durrington, Salvington, Lancing, Sompting և Worthing:

450 -ի սահմաններում Հարավսաքսոնները գերեզմանոց էին օգտագործում հարավային սաքսոնների կողմից: Գտնվել է գրեթե 100 հարյուր գերեզման, հավանաբար սաքսոն ռազմիկների, ովքեր զոհվել են սաքսոնական արշավանքը տարածք:


Worthing- ի պատմություն - պատմություն

Գմբեթը Էդվարդյան ժամանցի կենտրոնի եզակի օրինակ է: Այս հին կենտրոնները հայտնի էին որպես Kursaals, և նրանք առաջարկում էին ժամանցի բազմաթիվ ձևեր մեկ հարկի տակ: Kursaal անունը գերմանական ծագում ունի: Այն շենք էր, որն այցելուների կողմից օգտագործվում էր առողջարանում կամ ջրելու վայրում և կապված էր ծովափնյա կամ առողջարանային քաղաքի ժամանցի նորաձև կենտրոնների հետ:
Worthing's Dome- ը Կարլ Ադոլֆ Սիբոլդի մտահղացումն էր, ով ծագումով Շվեյցարիայից էր: Սիբոլդը Ուորթինգ է ժամանել 1904 թվականին Սաութենդ-ծովից, որտեղ եղել է The Pier Pavilion- ի դերասան-մենեջերը: Սիբոլդը խնդիրներ չուներ նման պաշտոն զբաղեցնելու Բաթ Փլասի New Theatre Royal- ում, քանի որ նա ունեցել էր զգալի թատերական փորձ Եվրոպայում իր համերգային երեկույթով շրջագայելուց:

New Theater Royal- ում երկու տարի անցկացնելուց հետո Սիբոլդը որոշեց իր սեփական Kursaal- ը կառուցել Worthing- ում: The Worthing Gazette- ը նշել է & quot Theodophilus Allen- ին հանձնարարվել է նախագծել շենքը `New Theater Royal Worthing- ի համար տպավորիչ աշխատանքի շնորհիվ:

Easterատկի երկուշաբթի օրը անվարժ չմուշկներով սահելը ներդրվեց ակնառու հաջողությամբ վեց ուժ ունեցող & quotan նվագախումբը ներգրավված էր նվագելու յուրաքանչյուր նիստին, որին ներկա էին փորձառու հրահանգիչ և ուսուցչուհի (հայտնի է որպես Rolleties). Կուրսալն ուներ և՛ տիկնայք, և՛ ջենտլմենների գլանափաթեթավորման թիմ, որը կանոնավոր կերպով խաղում էր մյուսների դեմ: Տաղավարի Պիեր թիմը նույնպես խաղում էր Կուրսաալի սահադաշտում, որն արագորեն դարձավ Կուրսաալի ժամանցի համալիրի անբաժանելի մասը: Մինչև 1910 թվականը կար 526 բրիտանական գլանափաթեթ: Մեծ դահլիճը, որտեղ տեղակայված էր սահադաշտը, վերանվանվեց թագադրման սրահ և այնտեղ կազմակերպվեց ճոխ խնջույք `նշելու Գեորգ V- ի գահակալումը:

Թեև հիմնականում սահադաշտ էր, բայց Կուրսալն ուներ իր հոկեյի արական և իգական թիմերը: Այն նաև օգտագործվում էր սոցիալական գործառույթների և էստրադային շոուների համար, որոնցից շատերը ՝ Կառլ Սեբոլդի Comedy Comets- ում, հետագայում վերանվանվեց «The Worthing Whimsies», որի համար Սիբոլդը ուներ իր նվագախումբը: Kursaal- ում նվագում էին բազմաթիվ երաժիշտներ, այդ թվում `աշխարհահռչակ Ադելին Geneինը: The Worthing Gazette- ը հայտնում է, որ 1912 թվականի Easterատկի հանգստյան օրերից մեկ օրից ավելի քան 200 մարդ ստիպված է եղել հետ կանգնել: Kursaal- ը նույնիսկ հյուրընկալեց «Ideal Home Exhibition» - ի վաղ տեսակը, յուրահատուկ փորձ և ի տարբերություն Worthing- ում առաջարկվող ցանկացած այլ ժամանցի:

Մինչ եռանդուն անվաչմուշկներով սահելը և բեմական ներկայացումները վայելում էին ներքևի Worthing Kursaal- ում, ժամանցի ավելի նստակյաց ձևը, բայց նույնքան հետաքրքիր, շուտով կառաջարկվեր Էլեկտրական թատրոնի վերևում: Մարդիկ, ովքեր արժանի էին, պատրաստվում էին երկար սիրային հարաբերություններ սկսել & մեջբերել շարժվող նկարները:

Ուորթինգը Արեւմտյան Սասեքսի առաջին քաղաքն էր, որտեղ հանդիսատեսը վճարում էր ֆիլմեր դիտելու համար: Քաղաքի առաջին կինոթատրոնը եղել է փոխակերպված մատուռը, որը կոչվում է Ձմեռային դահլիճ, որը սկսեց ցուցադրել ֆիլմեր 1906 թվականին: Այդ վայրը ուներ 600 նստատեղ: Նրա դասավորությունը նման էր ապագա թագադրման դահլիճին ՝ երեք կողմից պատշգամբներով: Երկու այլ վայրերում (1908 թ. Սուրբ Jamesեյմսի դահլիճում և կինոյի էլիտայում) ցուցադրվում էին նաև ֆիլմեր, երբ Էլեկտրական թատրոնը բացվեց Կուրսալում 1911 թվականին: ժամանակակից տեխնոլոգիաների հրաշալիքները, Վիկտորիայից դեպի Բյուրեղյա պալատ երկաթգծի էլեկտրիֆիկացումը և աշխարհի հրաշալիքները, ինչպիսիք են Նիագարայի ջրվեժը:

Թագադրությունների սրահի ակնհայտ հաջողությունը մղեց Սեբոլդին ավարտել իր Kursaal- ը և շարժվող նկարների կախարդանքը հասցնել սեփական հաճախորդներին: Նա կառուցեց նոր փակ նախագիծ ՝ 1909 թվականի կինեմատոգրաֆի օրենքին համապատասխան: unfortunatelyավոք, նա հետաձգվեց Ազգային երկաթուղային գործադուլով, և 1911 թվականի օգոստոսին The Worthing Gazette- ը հայտարարեց, որ & quotthe շենքն այժմ ավարտված է, բացառությամբ աշտարակի: & quot; Նա դիմեց կինեմատոգրաֆի հատուկ լիցենզիայի և ալկոհոլ վաճառելու լիցենզիայի համար, թեև դրա տրամադրումը հետաձգվել է երկու շաբաթով:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի գալուստը որոշ նշանակալի փոփոխություններ բերեց Կուրսալում: Նրա սեփականատերը որոշեց, որ իր և Kursaal- ի անվան փոփոխությունը պահանջվում է: Քաղաքում հակագերմանական զգացողության պատճառով Կուրսալը վերանվանվեց Գմբեթ, և Սիբոլդը թողեց իր երկրորդ անունը `Ադոլֆ: Գմբեթը բաց մնաց ամբողջ պատերազմի ընթացքում, իսկ Էլեկտրական թատրոնը դարձավ ավելի ու ավելի հայտնի, այնքան, որ 1921 թվականին գմբեթը արմատապես վերափոխվեց: Seebold- ը առաջին հարկը վերածեց հետևյալի. & quotՇքեղ ՆԿԱՐԱՅԻՆ ՏՈՆ& quot Սպարտայի թագադրման սրահը փոխակերպվեց գմբեթավոր առաստաղով, կաղնե ծածկով և թեքությամբ հատակով ՝ ծայրերը բարձր նստատեղերով: Արկղերը կառուցված էին պրոյեկցիոն տուփի երկու կողմերում, իսկ թեյասենյակները տանող աստիճանները փակ էին: Դահլիճի հարավային ծայրը դարձավ ընդարձակ ճեմասրահ, որը զարդարված էր կաղնու ծածկով, դեկորատիվ քիվերով և դահլիճ տանող մեծ սանդուղքով: Curեմասրահի երկու կողմերում կառուցված էին երկու ուղղաձիգ նախասենյակներ, մեկը `որպես հանդերձարան, մյուսը` որպես հյուրասենյակ: Վերևում Էլեկտրական թատրոնը վերանվանվեց Kings Ballroom, իսկ պարերի համար տեղադրվեց բացվող հատակ:

Առաջին վերանորոգված ֆիլմը ցուցադրվեց գմբեթ էր 'Պոլյաննա», գլխավոր դերում ՝ Մերի Պիկֆորդը: Այն ուղեկցվում էր վեց կտոր նվագախմբով և արժանանում 950 հանդիսատեսի հիացական արձագանքներին:

1920 -ականները «Գմբեթ» կինոթատրոնի ծաղկման օրերն էին: Այն հայտնի էր Worthing- ի ամառային այցելուների շրջանում: Նրա միակ մրցակիցը Picturedrome- ն էր (այժմ Connaught Theatre), ուստի Seebold- ը դեմ առ դեմ գովազդային պայքար սկսեց `առաջ մնալու համար: 1924 թվականին նա ավելի մեծ ճնշում գործադրեց իր մրցակցի վրա ՝ բացելով իր հոյակապ նոր կինոթատրոնը ՝ «Ռիվոլին»: Սա Picturerome- ից մեկ քայլ հեռավորության վրա էր և ուներ զարմանալի 1680 նստատեղ, բարձրակարգ երգեհոն և լոգարիթմական տանիք ամառային բարի երեկոների համար: Մինչև 1926 թվականը Սիբոլդը ավելի էր ընդլայնել իր կայսրությունը ՝ ներառելով Պատկերապատումը: Նա անպարտելի թվաց:

Ոսկե տարիները շարունակվեցին մինչև 1933-ին պալատական ​​Պլազա կառուցվող երկու նոր կինոթատրոնների, իսկ 1934 թ.-ին `Օդեոնի բարեկարգումը: Միջպատերազմյան ժամանակաշրջանը ազդարարեց ժամանցի արդյունաբերության վերելքը, երբ զարգացող ցածր միջին խավը ընդունեց կինոն եռանդով: Գմբեթը կարճ ժամանակով փակվեց 1940 -ին ՝ ներխուժման վախի պատճառով, և մինչև պատերազմի ավարտը բոլոր վայրերի վրա պարետային ժամ սահմանվեց երեկոյան ժամը 10 -ից: Պատերազմից հետո Ուորթինգը ուներ հինգ կինոթատրոններ, որոնց գմբեթը վատ տուժեց նման ճոխ մրցակցությունից: Չնայած իր նշանավոր ծովափնյա դիրքին, այն ստիպված էր ավելի էժան գներով ցուցադրել երկրորդ ցուցադրվող ֆիլմեր: Կինոն անփոփոխ է մնացել քառասունական և հիսունական թվականներին: Սիբոլդը 1949 թվականին ստեղծեց նոր ընկերություն ՝ The Rivoli and Dome Ltd անվամբ, և նա մահացավ 1951 թվականին:

Մինչ այժմ Գմբեթը պայքարում էր գոյատևելու համար, և հուսահատ ժամանակները հանգեցրին հուսահատ միջոցների: 1954 թվականին տեղադրվեց Cinemascope ձայնը և նոր լայն էկրան: 1960 թվականին Ռիվոլին այրվեց, և Գմբեթը չնչին վերածնունդ ապրեց: Սա «ճանապարհային ցուցահանդեսների» դարաշրջանն էր, երբ Գմբեթը խաղում էր այնպիսի մեծահարուստ ֆիլմեր, ինչպիսիք էին «South Pacific», «West Side Story» եւ «Էլ Սիդ» . Պլազայի փակումը 1968 թվականին նույնպես օգնեց գմբեթին (և երբ 1987 թվականին Odeon- ը քանդվեց, գմբեթը քաղաքի միակ մնացյալ կինոթատրոնը մնաց):

Խորհուրդը շենքը մասնատեց երեք առանձին տարածքների: Նրանք առաջին հարկը վարձակալությամբ հանձնեցին Ստիվեն Վիշաուզենին, ով դարձավ «Գմբեթ» կինոթատրոնի ճանաչելի դեմքը, մինչև նրա սնանկացումը 1992 թ. աջ ձեռքի խանութը ՝ Դոմինիկ Ֆարդելիին, որի վարձակալության ժամկետը լրանում էր 1998 թվականի օգոստոսին:


Նոր գրասենյակ նախկին ձախ ձեռքի հանդերձարանում Աջ ձեռքի նախկին հանդերձարան և արհեստանոց

Worthing Borough Council- ը գտնվում էր էթիկական և ֆինանսական երկընտրանքի բեղերի տակ, քանի որ նրանք նույնպես փնտրում էին իրենց հատուկ «Գմբեթի խնդրի» կենսունակ լուծում: Սթիվեն Վիշաուզենի սնանկացումից ի վեր նրանք նշանակել էին տարբեր ժամանակավոր մենեջերներ, մինչև որ որոշեցին կինոթատրոնը վարձակալել «Ռոբինի կինոթատրոններին» անկախ օպերատորին:

1993 -ին «Գմբեթ» կինոթատրոնը ստիպված փակվեց վտանգավոր էլեկտրագծերի պատճառով, մինչև խորհուրդը դժկամությամբ համաձայնեց կրել 26,550 ֆունտ ստեռլինգ ծախսերը: 1995 -ին Գմբեթի աշտարակը հայտարարվեց անապահով: Խորհուրդը հերթական անգամ մտավ քաղաքացիական դրամապանակի մեջ ՝ պարզելով, որ շինարարական աշխատանքների սկզբնական մեջբերումը եռապատկվեց ՝ հասնելով գրեթե 300,000 ֆունտի:

1999 թ. Հունվարին Խորհուրդը որոշ կառուցվածքային հետազոտություններ կատարեց և պարզեց, որ տանիքի առանցքային կոթերից մեկը վատ էր կոռոզիայի ենթարկված: Այն որոշեց չերկարաձգել Robin s կինոթատրոնների վարձակալության պայմանագիրը և գմբեթը փակել ապրիլի 5 -ին `մինչև կառուցվածքի և ինտերիերի ընդհանուր վիճակի վերաբերյալ լրացուցիչ հաշվետվությունների սպասումը:
Trust- ը կազմակերպեց փակման ցնցող միջոցառում, և հաջորդ օրը գմբեթը կանգնեցվեց: Խորհուրդը վանդալիզմի դեպքում տեղադրել է անվտանգության գերժամանակակից համակարգ: Հրդեհային բրիգադի հաշվետվությունը ցույց է տալիս կառուցվածքային և վերականգնողական աշխատանքների մի շարք, որոնք պետք է ավարտվեին նախքան հրդեհային վկայականի տրամադրումը: Էլեկտրական հաշվետվության մեջ նշվում են k26k տարածաշրջանի աշխատանքները, իսկ կինոթատրոնի լիցենզիա ստանալու հետ կապված ընդհանուր արժեքը կազմել է k46k:
Մայիսին Խորհուրդը որոշում կայացրեց, որ Գմբեթը պետք է վաճառվի 10 գնով Հավատարմագրությանը `պայմանով, որ այն receivingառանգության վիճակախաղի հիմնադրամից կստանա 1 -ին փուլի անցում և Անգլիական ժառանգությունից k200k- ի լրացուցիչ դրամաշնորհ: Վստահությունը բավարարեց իր պահանջները, և Խորհուրդը վերջնականապես հրաժարվեց Գմբեթի վիճելի սեփականությունից 1999 թվականի նոյեմբերի 9 -ին: Վստահությունը վերաբացեց նախասրահը և կինոթատրոնը լայն հանրության համար 1999 թվականի դեկտեմբերի 17 -ին, և Գմբեթը գործեց որպես երբևէ թողարկված առաջին կինոթատրոն: ի վեր:



Առջևի գործառնական սենյակի վերանորոգման աշխատանքներ


Նոր Էլեկտրական թատրոնը


Հետևի գործառնական սենյակը գտնվում է նոր Էլեկտրական թատրոնի հարևանությամբ: Տեռասը բացում է հոյակապ տեսարան
Արժանի պիեր և ծովափ.

Worthing History- ը վիկտորիանական դարաշրջանում

1853
Առաջին անգամ լույս է տեսել The Worthing Record թերթը:

Աշխատանքները սկսվում են High Street- ի զանգվածային, բայց էլեգանտ ջրագծերի վրա: Աշխատանքները փակվեցին 1896 թվականին և քանդվեցին 1920 -ականներին:

1855
Ուորթինգի առաջին հրշեջ բրիգադի ձևավորում:

1856
Ստեղծվում է The Worthing Intelligencer թերթը: Այն տևեց մինչև 1916 թվականը, այդ ժամանակ այն կոչվեց Worthing Observer:

1859
Խարույկի տոնակատարությունները դուրս են գալիս վերահսկողությունից, երբ Worthing Bonfire Boys- ը հարձակվում է Johnոն Մարշեմի տան վրա:

1862
Worthing Pier- ը բացվում է

1865
Ավարտվեց Heene Terrace- ը ՝ Հենենի խոշոր զարգացման առաջին նշանը:

1866
Heene բաղնիքները բացվում են ՝ ապահովելով քաղցրահամ և ծովային ջրով լողանալ հաճախորդների համար:

1867
Գնդապետ Լեյն Ֆոքսը սկսում է պեղել Երկաթե դարաշրջանի կայծքարերի հանքերը Սիսբերիում:

1869
Ուորվիքի փողոցի սկանդալը.

1873
Հենեի Սուրբ Բոտոլֆ եկեղեցին, որը կառուցվել է Հենե մատուռի տեղում:

1877
Խարույկի խռովություններից թերևս ամենավատը ՝ փողոցներում ծեծկռտուքով և բազմաթիվ ոստիկանների ու քաղաքաբնակների վիրավորներով:

Մակընթացությունները հատկապես վատ ջրհեղեղներ են առաջացնում Հարավային փողոցում:

1880
Homefield Park- ը բացվեց. Այն սկզբում կոչվում էր Parkողովրդական այգի:

1883
Փրկության բանակի առաջին հայտնի ներկայությունը Ուորթինգում:

The Worthing Gazette- ն առաջին անգամ գլորում է մամուլը:

1881
Worthing Infirmary and Dispensary- ը ստեղծվել է ներկայիս Worthing հիվանդանոցի տեղում:

1884
Առաջին փրկարարական բանակի անկարգությունները Ուորթինգում:

1886
Worthing Madonna վեճը:

1888
Փրկության բանակի դեմ բռնության վերջին հայտնի գործողությունը:

1889
Worthing հին նավահանգիստը վերակառուցվել է:

Բացվել է West Worthing երկաթուղային կայարանը:

1890
Ուորթինգը դառնում է ներառված շրջան, որը միաձուլվում է Վեսթ Ուորթինգին:

1891
Ուորթինգի բնակչությունը աճել է մինչև 16,000 մարդ:

1893
Կանոնակարգեր ընդունվեցին ՝ ապահովելու համար, որ տղամարդիկ և կանայք լողանում են Ուորթինգ լողափի առանձին տարածքներում:

Տիֆի համաճարակից տուժած Վորթինգը, որի հետևանքով զոհվեց 188 մարդ, և ավելի քան հազար այլ Worthing մարդկանց ծանր հիվանդացրեց:

1894
Օսկար Ուայլդը աշխատանքային ամառային արձակուրդ է անցկացնում Ուորթինգում ՝ ավարտելով «Ազնվություն լինելու կարևորությունը»:

1896
Ուորինգ Հաուսը, Վորթինգի լավագույն վաղ շենքերից մեկը, քանդվեց:

1897
Նոր ջրամբար բացվեց որպես արձագանք որովայնային տիֆի համաճարակին:


18 -րդ դարում, և, հավանաբար, ավելի վաղ, Ուորթինգի ավանը ներառում էր ժամանակակից High, North և Warwick փողոցները: (հն. 1) Գոյություն ունեն որոշ հնագիտական ​​վկայություններ 13 -րդ և 16 -րդ դարերի միջև High Street- ի հարավային ծայրում գտնվող բնակավայրի մասին: (ֆին. 2) 1762 թ. թվագրված մեկ շինություն, որմնափայտով և աղյուսի սոուսներով, գոյատևեց 1945 -ին Հայ Սթրիթում, (հմ. 3), բայց 1978 -ին այնտեղ գոյատևած ամենավաղ տները 19 -րդ դարի սկզբին էին. մի փոքր խումբ արևելյան կողմից: և մեկ ավելի մեծ տուն Վերին բարձր փողոցում: Հավանաբար 18 -րդ դարի որոշ շենքեր գոյատևել են 1978 թվականին Ուորվիք փողոցի արևելյան ծայրում: Համլետից հարավ, ժամանակակից ափամերձ գծից հարավ ընկած տարածքի վրա, 18-րդ դարում գրանցվել են ձկնորսական խանութներ, ինչպես նաև մի շենք, որը, ինչպես ասում են, նախկին դատարանի շենքն էր: (ներ. 4) Հնարավոր է նաև, որ պանդոկ է եղել: Կարծես թե նաև ցրված բնակավայր է եղել ավելի արևմուտք, քանի որ Մոնտագի փողոցում գտնվող ժամանակակից Վիկտորիա պանդոկը, թերևս, ծագում է 17-րդ դարում: (fn. 6)

Ուորթինգում գտնվող կացարանների շենքը գրանցված է 1790-ականներին (էջ 7), բայց ոչ դրանց գտնվելու վայրը: Նույն ժամանակաշրջանի մի մեծ տուն: 1780 -ականներին (վերջ. 8) ծովային վիլլա կառուցվեց High Street- ի հարավային ծայրում ՝ իր արևելյան կողմում, որը 1790 -ին մեծանալուց հետո Ուորվիքի կոմս (մահ. 1816 թ.), (9 -րդ էջ) հայտնի դարձավ որպես Ուորվիք Հաուս: 19 -րդ դարի սկզբին այն Ուորթինգի գլխավոր տունն էր, որը սեզոնի ընթացքում տրվում էր տարբեր նշանավոր այցելուների: (ֆին. 10) Շենքը, որը քանդվել է 1896 թ., եղել է կայծքարից ՝ դեղին աղյուսի սալիկներով, ուղղված դեպի հարավ: Նրա սկզբնական սանդուղքը գոյատևել է 1977 թվականին, Ուորվիք փողոցի տներից մեկում: (էջ 11)

1798 թ. Եվ գ. 1812 թ. Քաղաքը շատ արագ ընդլայնվեց (հմմտ. 12), հավանաբար, 1801-1811թթ. Բրոդվոտրի ծխական տների թվի եռակի աճի մեծ մասի պատճառով (հմ. 13) և, ենթադրաբար, լիովին բավարարելով 1802 թ. և 1805. (էջ 14) Վաղ զարգացումը տեղի ունեցավ ժամանակակից Ուորվիքի, Հարավի և Մոնտեգի փողոցների շուրջ: Փողոցների հատակագծի վրա ազդում էին բաց դաշտերում շերտերի ուղղությունը, որոնք նախորդում էին նրանց Ուորվիք սթրիթից հյուսիս ընկած հատվածը արևելք-արևմուտք, իսկ Ուորվիքի և Մոնտեգի փողոցներից հարավ հյուսիս-հարավ: (ֆ. 15) Բեդֆորդ Ռոու և Քոփփինգս Ռաու, հետագայում Մարինե Փլեյս, Ուորվիք փողոցից հարավ, կառուցվել են 1802-1805 թվականներին (հմ. 16), իսկ 1804 թ. մոտակայքում կար առնվազն մեկ կտուր դեպի ծովը: (էջ 17) Էննի և Շուկայի փողոցները, Ուորվիք փողոցից հյուսիս, համապատասխանաբար գրանցվել են 1805 և 1811 թվականներին: գ. 1811, (հն. 19) քսաներեք բնակելի տուն, որոնք կառուցվում են նրա արևմտյան կողմում: (ֆին. 20) Ինչ -որ կերպ դեպի Սթեյն արևելք, և բաց ցամաքով բաժանված նրանից, Warwick Buildings- ը, հետագայում Warwick Road- ի արևելյան կողմը, նույնպես գոյություն ունեին 1811 թ. (fn. 21) և Gravel կամ Greville Terrace նրա հարավից, ըստ երևույթին, մինչև 1813 թ .: (էջ 22)

Հարավային փողոցից դեպի արևմուտք, Մոնթեգ փողոցի երկու կողմերում, որն այն ժամանակ կոչվում էր Cross Lane, սկսվեց մոտավորապես միևնույն ժամանակ: Կառուցվել է Sumner կամ Summer Lodge- ը ՝ Մոնտագի Փլեյսի արևելյան կողմում գ. 1800 կամ կարճ ժամանակ անց, (էջ 23), իսկ Մոնտեյ Պլեյսի արևմտյան կողմը կառուցվել է 1802-1805 թվականների միջև: , (էջ 26) և Տրաֆալգար Փլեյս, հետագայում ՝ Օգոստա Փլեյս, 1811 թվականին: Լոգանքի շենքերը, հետագայում ՝ Լոգանքի վայրը, նույնպես նշվել են 1811 թվականին: Անկախ մատուռն իր հարավային ծայրում գոյություն ուներ 1806 թ. Հանգստավայրի առաջին խանութները հիմնականում գտնվում էին Հայ և Ուորվիք փողոցներում, վերջիններս պարունակում էին նաև բանկեր և փոստային բաժանմունք (էջ 29) գ. 1820 -ին խանութներ կային նաև Հարավային և Մոնտեգի փողոցներում: (ֆն. 30) Մինչդեռ հին գյուղի հյուսիսային ծայրում որոշ տներ կառուցվեցին միևնույն ժամանակ Չապել Roadանապարհի հյուսիսային մասում, ներառյալ Ուորթինգ Հաուսը, ճանապարհի արևմտյան կողմում, (եր. 31) որը թույլատրվեց սեզոնին այցելուներին: (էջ 32)

Բացի Ուորվիք փողոցի շրջակայքից, որը բավականին խիտ էր զարգացած մինչև 1812 թվականը, քաղաքի վաղ զարգացման մեծ մասը փոքր մասշտաբներ ու ցրված էր ՝ հողի մասնատված սեփականության պատճառով: Հետագա տնտեսական դժվարությունների հետևանքով շենքերի և փողոցների միջև եղած բացերը դանդաղ լրացվեցին ՝ տալով կարկատան ճարտարապետական ​​ազդեցություն քաղաքի այդ հատվածին: (էջ 34)

Այնուամենայնիվ, Ուորթինը շարունակեց աճել 1812-ից հետո: Այդ տարածքի որոշ փողոցներ, օրինակ ՝ Սարրեյի և Ուեսթի փողոցները, կարծես, կառուցվել են ցածր դասի օկուպացիայի համար, և տարածքի մեծ մասը աղքատ թաղամաս էր դարձել: գ. 1840. (էջ 37) Սթեյն Յորքի տեռասից դեպի արևելք, հետագայում Ուորնի հյուրանոցը և Ուորվիք Փլեյսը, Բրայթոն Ռոուդից հյուսիս, կառուցվել էին 1826 թ., Իսկ Ալֆրեդ Փլեյսը կառուցվել էր 1826-1843 թվականներին: (նկ. 38) Մի փոքր Լողափի տունը ավելի արևելք է կառուցվել 1820 թ. 1819-1821 թվականների ընթացքում քաղաքի ամբողջ ճակատային մասի վրա կառուցված էսպլանադը (ֆին. 40)

Նույն ժամանակահատվածում քաղաքը սկսեց ընդլայնվել դեպի հյուսիս-արևմուտք, լեռնաշղթայի երկայնքով, որի արևելյան մասում մեծացել էր Ուորթինգի ավանը: Chapel Road- ը, որը կոչվել է 1812 թվականին բացված հեշտ մատուռի անունով, կտրվել է 1810 -ի շրջափակումից հետո ՝ շրջանցելով High Street- ը, որը այն փոխարինվել էր որպես քաղաքի հիմնական մուտք մինչև 1817 թվականը: (նկ. 41) կառուցված գ. 1815 թ., (Էջ 42), մինչդեռ Չապել Ռոուդի միության մյուս կողմում 1826 թ. (էջ 43) Նույն տարածքում էին գտնվում Ուորթինգի երկու շքեղ ժամանակակից շենքերի զարգացումները: Լիվերպուլյան տեռասը, Մոնտեյգ փողոցից հյուսիս, կառուցվել է 1826-1833 թվականներին (fn. 44), Chapel Road- ի դիմաց, որը բաց հող էր մնում մինչև գ. 1870 թ. ՝ որպես հաճույքի հիմք գ. 1835. (էջ 45) Park Crescent- ը, որը նույնպես կառուցվել է 1826-1833 թվականների միջև, գտնվում էր քաղաքից անջատ, լեռնաշղթայի գագաթին և Հենեի սահմանին մոտ: (էջ 46) Այգու հետևի մասում կառուցվեց տներ ՝ Նոր քաղաք կոչվող տեռաս, որը հետագայում Քլիֆթոն Roadանապարհի արևմտյան կողմում էր: (ֆին. 47) Որոշ առանձնացված տներ և տեռաս կառուցվել էին Ռիչմոնդ ճանապարհի վրա մինչև 1843 թ., երբ մոտակայքում նույնպես առանձնացված վիլլաներ կային Չապել Ռոուդում: (էջ 48) Միևնույն ժամանակ, Chapel Road- ի միացումը Հարավային և Ուորվիքի փողոցների հետ դարձել էր քաղաքի կենտրոնը, երբ քաղաքապետարանը կառուցվել էր այնտեղ 1835 թվականին: (էջ 49)

Վորթինգի 19-րդ դարի սկզբին պահպանված ներքին ճարտարապետության մեծ մասը պարզ է, ժամանակակից Բրայթոնի առատությամբ: Ուորվիքի, Հարավի և Մոնտեգի փողոցների սկզբնական տեսքից մնացել են ընդամենը մի քանի հետքեր, օրինակ ՝ երկու առաջին անվանումների ծուռ պատուհաններ, դեղին աղյուսով ճակատներ ՝ Ուորվիքի փողոցում դասական պատուհանագլուխներով, և մի շինություն ՝ իոնական հենակետերով: Մոնթեգ փողոց: Այդ երեք փողոցների շրջակայքում, սակայն, պահպանվում են բնակարանների տեռասներ: Նրանք երեք -չորս հարկանի են ՝ սովորաբար սվաղված, բայց երբեմն ցուցադրվում են սերուցքային կամ դեղին աղյուսե աշխատանքներ, ինչպես Steyne- ում կամ Bedford Row- ում: Շատերն ունեն ծուռ պատուհաններ, որոնք բարձրանում են իրենց ամբողջ բարձրությամբ, օրինակ ՝ West Buildings, Bedford Row, Liverpool Terrace և Montague Place- ի արևմտյան մասում, և շատերն ունեն փայտե կամ երկաթյա պատշգամբներ, որոնք հաճախ նախագծված են յուրաքանչյուր տան համար առանձին: Բեդֆորդ Ռոուի որոշ տներ ունեն սյուներ, սակայն միայն երկու տեռաս, մասնավորապես ՝ Յորք տեռասը, հետագայում Ուորնի հյուրանոցը և Կալեդոնյան վայրը, Արևմտյան շենքերում, ցուցադրում են հենասյուներ: Ambrose Place- ում, Warwick Place- ում և Bedford Row- ում ճանապարհի հակառակ կողմում կան առանձին այգիներ, որոնք Bedford Row- ի տներին պատկանում էին հիմնականում 1978 թվականին մեքենաների կայանման համար: Բարձր փողոց: (fn. 50)

Վերին High Street- ի Hollies- ը դեղին աղյուսով երեք ծովախորշերից է `թեթև կամարներով, որոնք պարուրում են երկու հարկ: Beach House, by J. B. Rebecca (fn. 51) կիսում է Liverpool Terrace- ի դասական արտահայտությունը, որի հիմնական մասը երեք ծովածոցից և երկու հարկից է, սվաղված, որի հարավային ճակատում կա կենտրոնական կոր թեքություն: Այլ առանձնացված սվաղված տներ գոյատևում են Յունիոն Փլեյսում և Ռիչմոնդ Ռոուդում: Վերջիններից մեկը 5 ծոցերից է ՝ սիմետրիկ, երեք ծոցով ՝ առջևով, մյուսը ՝ ասիմետրիկ դասական, իսկ երրորդը ՝ քոթեջ ornée Էլիզաբեթյան ոճով: Հարավում գտնվող Գրաֆտոն ճանապարհին մեկ այլ ժամանակակից է քոթեջ ornée. (ֆ. 52) theամանակաշրջանի ճարտարապետության ամենախոշոր կտորը ՝ Park Crescent- ը, միավորում է տեռասապատված առանձնացված բնակարաններով, հարավածալ կիսալուսնով, հատակագծով օձաձևով և անսովոր դիզայնի հսկա հենակետերով, որոնք լրացվում են դեկորատիվ հիմքերով, որոնք պարունակում են զույգ տնակներ ornées, և հսկայական դարպասով ՝ հերմիներով, որոնք առջևում են Ռիչմոնդ ճանապարհի մոտ: Սկզբնական սխեմայի միայն մի մասն է կատարվել, (fn. 53) ճարտարապետը Բրայթոնի A. H. Wilds- ն է: (ֆ. 54) Ավելի փոքր ժամանակակից տեռասներ ՝ երկուսից երեք հարկանի, կարող են լինել կացարաններ կամ աշխատավորական կացարաններ: Նրանք սովորաբար սվաղված են, բայց երբեմն, ինչպես Պորտլենդ Ռոուդում կամ Պրոսպեկտ վայրում, մասամբ բախվում են սալաքարերի, իսկ երբեմն էլ ոչ միատեսակ ձևի, ինչպես Պորտլենդ Ռոուդում կամ Ուորվիք Փլեյսում: Ալֆրեդ Փլեյսի, Պորտլենդ Ռոուդի և Ուորվիք Փլեյսի որոշ տներ ունեն նախագծված փակ օթյակներ ՝ օղեաձև գլուխներով, որոնք տեղացիորեն հայտնի են որպես «նավակների շքամուտքեր»:

Worthing Town Center c.1975

Չնայած սանիտարահիգիենիկ խնդիրներին, քաղաքը շարունակեց ընդլայնվել 19 -րդ դարի կեսերին 1841-1871 թվականներին: Տների թիվը 1028 -ից հասավ 1,471 -ի: (նկ. 55) Նոր տների և փողոցների լցոնումը շարունակվեց Հարավային փողոցից արևմուտք ՝ ծովի դիմաց: Հարավային փողոցից դեպի արևելք, մյուս կողմից, շատ հողեր բաց էին մնում Յորքի ճանապարհի հյուսիսային մասում, իսկ Ուորվիք ճանապարհի արևմտյան կողմը կառուցված չէր մինչև 1880 -ականները կամ 1890 -ականները, (վերջ. 56), իսկ Ստեյնեի արևելյան կողմը չէր: լցված մինչև գ. 1900. (էջ 57) Հետո գ. 1860 թ. Հարավային փողոցի հարակից տարածքը, Մոնթեգ փողոցի արևելյան ծայրը, և 1862 թվականին կառուցված նավամատույցը դարձավ քաղաքի ժամանցի կենտրոնը, մինչդեռ Ուորվիք փողոցից հյուսիս ընկած հատվածը դարձավ ավելի առևտրային: Chapel Road- ը հետագայում կառուցվեց 1840 -ականների և 1870 -ականների միջև (fn. 58) և 1866 (fn. 59) և 1875 (fn. 60) միջև ընկած ժամանակահատվածում բաց տարածությունը նրա և Լիվերպուլի տեռասի միջև լրացվեց սվաղված վիլլաների անհամաչափ զարգացմամբ: ոլորապտույտ ճանապարհների երկայնքով:

Բնակելի փողոցների ընդլայնումը շարունակվեց դեպի արևմուտք ՝ Ռիչմոնդ ճանապարհով նշվող ցածր լեռնաշղթայի հարավային կողմի լանջին: (fn. 61) Crescent Road- ը, որը դրվել է 1830 -ականներին (fn. 62), Park Crescent- ը քաղաքին կապելու համար, կառուցված էր մեծ տներով, ինչպես և Westbrooke- ը արևելքից, և Park Crescent- ից հյուսիս գտնվող տարածքը լցված ավելի փոքր տներով: Ինչպես նախկինում, այնպես էլ նոր փողոցների դասավորվածության վրա ազդել է նախկին բաց դաշտերի գծերը: Մինչև 1875 թվականը Մոնթեգ փողոցից հյուսիս հասած շենքը հասել էր Հենեի սահմանին ՝ այնտեղ կտրուկ կանգնեցնելով շուկայի այգու տարածքը, որը գտնվում էր այն կողմ: (էջ 63)

Հաջորդ քսան տարիների ընթացքում քաղաքի արևմտյան ծայրը կառուցվեց դեպի հյուսիս մինչև երկաթուղի, որը բացվել էր 1846 թվականին: Այդ ժամանակ մշակվելիք ամենամեծ տարածքը Գրատվիկե կալվածքն էր ՝ ժամանակակից Շելի ճանապարհի շուրջը, որը կառուցված 1877-1884 թվականներին (ներ. 64) ՝ առանձնացված և կիսաբնակարան տներով, շատերը ՝ մեծ մասը, սվաղված էին դասական ոճով, բայց ոմանք ցուցադրում էին ավելի արդիականացված ժողովրդական ոճի կարմիր աղյուսն ու սալիկները: Այդ կալվածքից հյուսիս, Քրայսթչերչ, Օքսֆորդ, Քեմբրիջ և Վիկտորիա ճանապարհները կառուցվել են 1880-ականներին, ավելի քիչ մասշտաբով, բայց նմանատիպ շինանյութերով և առանձնացված և կիսաբնակարան տների նմանատիպ խառնուրդով կա նաև կարմիր աղյուսով կտուր: Christchurch Road. Մինչև 1875 թվականը ինչ -որ շենք կար Chapel Road- ի հյուսիսային հատվածի և երկաթուղային կայարանի միջև, օրինակ ՝ Teville Road- ի երկայնքով, որը գտնվում էր West Tarring- ի հին ճանապարհի սկզբնամասում: Դարի վերջին քառորդի ընթացքում կայարանից հարավ զարգացավ մի փոքր առևտրային տարածք (նկ. 65), մինչդեռ ցածրադիր հողատարածքը, որն ավելի արևմուտք է գտնվում Թարինգի ճանապարհի և Թևիլ գետի միջև, 1870-ականների և 1890-ականների միջև ընկած հատվածում էր որպես ավելի ցածր: -դասի տարածք փոքր տեռասավոր տներով: (էջ 66)

Հետո ընդլայնումը շարունակվեց դեպի արևմուտք գ. 1900, absorbing the old village centre of Heene and the resort of West Worthing, which had been added to the town at its incorporation in 1890. By 1909 the former east field of Heene was fully built over, and development was progressing north and west of Heene church, with widely spaced detached and semi-detached houses among trees. Many of the streets in West Worthing laid out up to 40 years before, however, remained undeveloped or occupied by market-gardens, (fn. 67) and Grand Avenue marked the western edge of the built-up area գ. 1914. (fn. 68)

East of the town the gas-works had been opened in 1834 in Lyndhurst Road, and there was some building near by in 1843. (fn. 69) Some streets of poorer houses south-east of the railway bridge beside the Broadwater road had been built by 1875, (fn. 70) and more followed in the 1880s and 1890s. (fn. 71) The eastern side of the town, however, was very much more slowly developed for building than the west. One reason was its liability to flooding, which was increased after the breaches in the coast road after 1867. (fn. 72) Another was the proliferation of industrial uses near the railway and the gas-works, coupled with the prevailing westerly wind. In 1875, besides the water-works, there were two saw-mills and a whiting and putty works in that area. Only one area of residential development east of the town was comparable in character to the grander areas in the west, the tree-lined Farncombe Road, comprising large detached stuccoed houses on either side of a wide and serpentine roadway, which was in existence by 1875. (fn. 73) Other roads laid out before that date, for instance Chesswood Road and Church Walk, remained largely unbuilt on, much of the land along them being used for market-gardens. (fn. 74) The area round St. George's church, consecrated in 1868, was still not fully built up in 1909, (fn. 75) and the eastern side of the town remained dominated by market-gardens, with their glass-houses and windpumps, until after the Second World War. (fn. 76) In 1978 the long-drawn-out process of building development there could be deduced from the varied character of the architecture, for instance around St. George's church or in Chesswood Road, where a few mid19th-century houses were surrounded by many 20th-century ones.

North of the railway line some large houses, including one of գ. 1840, had been built west of Broadwater Road, and at least one road had been marked out, by 1859. (fn. 77) By 1896 there were two or three streets of houses there, but much of the land between Worthing and Broadwater was occupied by market-gardens. In 1909, despite further building between the two places, Broadwater village remained physically separate from Worthing, though it was beginning to acquire its own new streets on the north, among them Southfield and Cissbury roads. By the same date new streets north of West Worthing station had linked West Tarring village to West Worthing, and building was also going on north of the village. Durrington and Salvington hamlet, however, were dominated by market-gardens, with only a few new houses of the poorer kind, (fn. 78) and an attempt to sell land along the road to Findon for building in 1907 was not successful. (fn. 79)

The years around 1900 saw many changes in the appearance of the town centre, as Chapel and Richmond roads were widened, (fn. 80) and new shops and commercial buildings began to replace the older buildings in Montague, Warwick, and South streets. (fn. 81) Warwick House was demolished in 1896, (fn. 82) and the grounds, which had been unsuccessfully offered as building land in the 1880s, (fn. 83) were built over by 1909. (fn. 84) Some trees at the south end were retained as a central feature in the widened Brighton Road renamed The Broadway, where a row of shops was built in 1901 the trees, however, were cut down in 1928. (fn. 85)

In the 1920s and 1930s the town expanded faster than ever before, the number of structurally separate dwellings occupied in the modern borough area increasing by գ. 4,000 between 1921 and 1931, and by գ. 10,000 between 1931 and 1951, to a total of 21,648. (fn. 86) The corporation exercised its powers to control development under the Town Planning Acts of 1919, 1925, and 1932, establishing density restrictions and zones for shopping and for professional and commercial use. (fn. 87) It also saw to the planting of trees along many roads. (fn. 88) By 1932 building had spread northwards to engulf Broadwater village, and to link it to West Tarring. Tarring for its part was linked by building, more tenuously, to Durrington and Salvington, where some new houses had been built. (fn. 89) During the 1930s building continued in those areas, (fn. 90) both of privately owned houses, and of council houses, for instance south-east of Broadwater and north of the Durrington-Salvington road (fn. 91) in 1947, however, the environs of Durrington and Salvington were still dominated by market-gardens. (fn. 92)

Two large areas developed at the same period were the former parks of Offington and Charmandean houses. The south part of Charmandean park, north of Broadwater, was developed from 1926 (fn. 93) and the north part after 1955. (fn. 94) Part of Offington park, between Broadwater and Salvington, was developed after գ. 1928 and the rest after 1935. (fn. 95) The combination of large detached houses in very varied styles, many trees, and at Charmandean a south-facing slope, made the areas two of the best residential districts of the town, (fn. 96) which they remained in 1978. The largest areas of development, however, were further afield. West of the town centre building had passed the old borough boundary at George V Avenue by 1932, (fn. 97) and most of the remaining market-gardens in West Worthing were replaced by houses and flats during the 1930s. (fn. 98) After the incorporation into the town of the predominantly rural parish of Goring in 1929 its southern part began to be rapidly built up on a large scale. (fn. 99) Most of the land south of the railway had been laid out with roads by 1938, when much building was in progress, especially west of George V Avenue, (fn. 100) and on the Goring Hall estate west of the church, which became another of the town's best residential areas, many trees being retained, notably the ilex avenue between the church and the hall. (fn. 101) In the north-west of the borough development spread for the first time north of the Chichester -Brighton road. At High Salvington after 1923, (fn. 102) despite the protests of preservationists, (fn. 103) a straggling development including many large detached houses of various styles spread up to the summit of the hill, which is over 300 feet high. Many old trees and banks were retained, especially in Salvington Hill. To the north-east in Findon Valley, added to the borough in 1933, development proceeded rapidly during the 1930s on either side of Findon Road, with wide streets of detached and semi-detached houses and bungalows. (fn. 104)

Meanwhile the older suburbs west of the town centre, and Farncombe Road to the east, remained wealthy residential areas, though some houses there were beginning to be turned into hotels, institutions, or flats. In the centre of the town hotels and boarding-houses continued to occupy much of the sea front and the area behind it. Some new shops and commercial buildings were appearing in South Street, the shopping centre of the town, (fn. 105) which was partly widened in 1924, when the Arcade was built at its southern end. (fn. 106) The southern part of Chapel Road was occupied by shops and businesses by 1927, (fn. 107) and at about the same date the detached houses of the northern part in their leafy gardens were being replaced by new offices and public buildings (fn. 108) like the town hall and post office, while offices also began to invade the area of large 19thcentury houses to the west. (fn. 109) High Street to the east, by now superseded as the spine of the town, had taken on the industrial character of the land around it to the east and north. (fn. 110)

After the Second World War most of the surviving market-gardens in the south-east part of the town, west of Broadwater Road, and around West Tarring, Salvington, and Durrington were replaced piecemeal by streets or closes of houses. At the same time many large houses in the older suburbs were converted into flats or institutions, or replaced by small closes or blocks of flats. (fn. 111) The largest remaining area of building land was in the west part of the borough, in the former parish of Goring and around Durrington station, opened in 1937. Between the 1950s and 1970s that land was rapidly developed, (fn. 112) with a large number of council houses (fn. 113) as well as privately owned ones building was still going on in Durrington in 1978. (fn. 114) In addition much land in that area was used for schools and recreation grounds, while near Durrington station several tall office blocks were built. In 1978, apart from the area occupied by recreation grounds or the various trading estates, at Broadwater, East Worthing, West Worthing, and Goring, most of the land within the borough was built on. The only large areas not developed were the downland in the north-west and north-east used for agriculture or as open space, especially for golf courses, (fn. 115) and land in the west between Durrington and Highdown Hill (in Ferring). Along the coast both the eastern and western boundaries were marked by a slight hiatus in the built-up area that extends from Littlehampton to Brighton.

The centre of the town had meanwhile undergone great changes. The area west of Chapel Road had come to be dominated by offices and administrative buildings: some new office buildings had been built in Liverpool Gardens, and a new library and law courts in Richmond Road, and many large 19thcentury houses in the same area had been converted for office use. Most of the older buildings in High Street were demolished after գ. 1950, (fn. 116) and the construction of the Guildbourne centre between Chapel Road and Warwick Street in 1974, (fn. 117) comprising shops, flats, offices, and a multi-storey car park, brought about the destruction of part of the early-19th-century town, including the Ann Street theatre, 'a very precious survival'. (fn. 118) The town's focus, the old town hall, was demolished in 1966. (fn. 119) Some of the older streets south of Montague Street had also been destroyed or blighted since the Second World War, Montague Street being made a pedestrian shopping precinct during the 1970s. (fn. 120) Other large multi-storey car parks were built on the sea front (fn. 121) near by, and near the Broadwater Road railway bridge. The sea front, however, in accordance with a long-standing policy, remained free from large-scale commercial development.


Old Cottages in Heene Lane

Oil painting on canvas in 1891 by Edwin Compton, housed in Worthing Museum and Art Gallery.

Old Cottages in Heene Lane c1891 by Edwin Compton. His first wife, Mary Compton is buried in Heene Cemetery.

Near to these buildings, Heene School will come into view as you continue your stroll northwards. This has now become Heene Community Centre, where you can join in the many activities they offer.

Heene School has been extended to include a café and dance hall. Old school pupils will recognise the old school hall and classrooms in the main building.


The History of Worthing Pier

Worthing Pier has been enjoyed by generations of holidaymakers for over 150 years. Designed by Sir Robert Rawlinson and built by the Worthing Pier Company, it was officially opened on the 12th April 1862, and was the 13th pier opened in England. It was a great success from the start and was instrumental as a visitors attraction in helping Worthing blossom into a popular, thriving seaside town. The Worthing Pier Company soon realised the potential, and plans for improvements were soon put in place. Before the end of the 19th century, these included two kiosks, a tollhouse, souvenir shop, a pavilion, and a landing stage to welcome Paddle Steamers such as the Worthing Belle. When Worthing Borough Council purchased the pier in March 1921, they continued with developments and improvements, including a new 1000 seater Pavilion which is still in use today.

The Pier has fought off a number of disasters in it’s lifetime. A storm with winds reaching 80mphs battered the south coast on Easter Monday 1913, and tore apart the decking between the Pavilion and the shore as crowds gathered to watch. It was closed for over a year for repairs. In 1933, a fire broke out and destroyed the entire South Pavilion, as residents desperately helped fire crews rescue furniture and items from the building, and ripped up decking to stop the fire spreading. After a 2 years repair, it was reopened with great improvements, and was dubbed “the sun-trap of the south” by the Daily Mirror. However, the respite didn’t last long as the pier was deliberately sabotaged by the Government in 1940 to hinder a potential enemy invasion, by blasting a 120 foot hole in the decking! As fears of invasion eased, it was then occupied by the military, and suffered severe general neglect. It was finally reopened to the public in April 1949, having benefited from funds from the War Damage Commission to repair and restore it to it’s former glory.

As it stands today, the pier is 960ft (296m) in length and 36ft wide. Due to various repairs and reconstruction efforts, many sections date from different periods of time, such as recycled cast iron water mains used for some of the Pier’s piles during the post-WWII repair work due to shortage of supplies. The condition of various sections also varies greatly along the structure.

Worthing Pier Timeline

1860 – Worthing Pier Company formed to build Worthing’s first pier. Sir Robert Rawlinson commissioned to design it.

1861 – 4th July, construction starts with first pile driven in.

1862 – April 12th, Worthing Pier opens to the public. The structure cost £6500.

1874 – First band performance on the pier

1881 – The Rhine Band performs daily

1887 to 1898 – Major developments spearheaded by renowened civil engineer James Mansergh: The decking is widened, a 650 foot pavilion was built at the pier head, and entry kiosks built at the entrance.

1898 – July 1st, the new Worthing Pier has a grand opening, attended by Viscount Hampden

1913 – Easter Monday, the decking collapses during a violent storm, isolating the Southern Pavilion which become known as “Worthing’s Easter Islands”. Pier closed to the public.

1914 – May 29th, Lord Mayor of London officially reopens the pier.

1920 – Worthing Corporation purchase the pier for £18,978, and spend £40,000 on repairs in the following years

1925 – Building begins on a new shoreward end pavilion, designed by Adshead and Ramsey

1926 – June, new shoreward end pavilion is officially opened

1933 – September 10th, fire destroys the Southern Pavilion.

1935 – July, new Southern Pavilion opens, costing £18,000

1937 – Amusement pavilion is built and opened halfway along the pier

1940 – World War II – Pier is closed to the public, and a 120 metre section of the decking is destroyed to thwart potential enemy invasion

1942 – The shoreward pavilion is used as a troop recreation centre

1946 – With the war over, the shoreward pier is reopened to the public in June, however the rest of the pier remains closed due to a shortage of steel delaying reconstruction efforts.

1949 – April, the pier finally reopens to the public. Steamer services restart with the PS Waverley and MV Balmoral visiting regularly.

1958 – March, the shoreward end pavilion receive a £9000 restoration, much needed after neglect during war use.

1959 – The Denton Lounge is built.

1979 to 1982 – The shoreward pavilion is redeveloped as an entertainment centre

2008 – The Birdman competition moves to Worthing Pier

2012 – April, Worthing Pier celebrates it’s 150th Anniversary.

2012 – August, nightclub lease runs out on southern pavilion, which stays empty and unused for the next 20 months

2014 – Southern Pavilion reopens as a new all purpose venue, to wide acclaim.


1086
Worthing itself appears in the Domesday Book as the tiny hamlets of Ordinges and Mordinges.

1312
Permission granted for a weekly market at Broadwater.

1444
The people of Tarring petitioned the King for permission to hold their own market, rather than travel to Steyning to trade.

1539
On the dissolution of the monasteries, ownership of Worthing passed from Easebourne Priory to Anthony Browne, Viscount Montague - an old school friend of Henry VIII.

1584
Birth of the Worthing philosopher John Selden (d.1654).

1695
Robert Morden's map shows Worting (sic), Terring, Heen, Broadwater, Goring, Highdowne, Ferring and other place names largely familiar to a modern Worthing resident.

1709
Birth of Highdown miller, tomb planner and smugglers' friend John Oliver (d.1793).

1724
The combined parishes of Worthing and Broadwater have a population of around 60 families.

First mention of Salvington Mill.

1742
A battle between smugglers and Customs officials takes place at Goring.

1750
Londoner John Luther undertakes the first speculative building development in Worthing - Warwick House.

1766
The decrepit Heene Chapel demolished.

1789
Bathing machines make their first appearance on the beach at Worthing.

1795
A naval signal station built to keep an eye on the French.

1797
Indoor baths open in Bath Place.

1798
Princess Amelia spends enjoys recuperative visit to Worthing, bringing much kudos to Worthing.


When Borough status was first granted in 1890, Mr T R Hyde was asked to produce a design for the Borough Arms (or coat of arms, or armorial bearings) and his design was adopted by the Council.

Steps were not taken to obtain an official grant of the Arms from the College of Arms until 1918 (after prompting by the College) and the Borough Arms and crest were formally granted by Letters Patent dated 30th October 1919.

The Latin Motto depicted on the Crest translates as:

"from the land fullness and from the sea health".

The figure on the crest is technically Hygieia. In Greek mythology, Hygieia was a daughter of Asclepius. She was the Goddess of health, cleanliness and sanitation. She was often depicted as a young woman feeding a large snake that was wrapped around her body. Her name is the source of the word 'hygiene'.

The coat of arms of Worthing includes three fishes, a Horn of Plenty overflowing with corn and fruit on a cloth of gold, and the figure of Hygieia, the Goddess of Health holding a snake. They represent the health given from the seas, the fullness and riches gained from the earth and the power of healing.

The original reason for founding the town was as a health resort for Princess Amelia, the daughter of King George III, to take the sea air to recover her health following illness. It was probably adopted on the crest as a homage to her therefore (so it is Amelia in spirit) as well as promoting the town's aspirations to be viewed as a health resort.

Before that, Worthing was just a fishing village, but after her visit the place became fashionable and was used as a health resort by prominent people.


The Story Of Broadwater

Broadwater is today part of the borough of Worthing but it was once very different: until 1890 Worthing was part of the parish of Broadwater and whereas Broadwater had a fine medieval church the old chapel at Worthing had been closed and allowed to fall into decay many centuries earlier. The rise of Worthing as a popular seaside resort eclipsed the fortunes of Broadwater. The final indignity came in 1938 when most of the ancient High Street at Broadwater was demolished for road widening on the orders of Worthing Council.

Yet much of interest and mystery remains at Broadwater which still, even in 2016, clings on tenaciously to its old identity and history.

Midsummer Tree

This mysterious and ancient oak tree is steeped in folklore. Charlotte Latham, arguably this country&rsquos first serious folklorist, worked as a governess in Worthing, when she was a young woman in the 1820s. In 1868 she set about recording the superstitious beliefs of the people of West Sussex, including the legend of the Broadwater Midsummer Tree. She recalled viewing the tree “with an uncomfortable and suspicious look” in her younger days, having been told how skeletons would rise up from its roots at midnight on Midsummer&rsquos Eve and dance round its trunk to “the rattling of their own bones”.

In 1868 she was introduced to a man who had claimed to have witnessed this spectral dance of the dead and been “frightened out of his very senses” by the ghostly apparition. A large branch fell off the tree many years ago. In 2006 it was due to be felled by the Highways Agency, which had deemed it unsafe but a campaign led by Worthing historian, Chris Hare, led to its reprieve. The tree was greatly cut back and reduced in height, but its remaining branch has continued to bear leaf. A plaque, erected by the Highways Agency now records its unusual story.

Broadwater Green

Broadwater Green once covered a significantly larger area and originally had a pond. During the second half of the 19th century stone and gravel was excavated from part of the Green for repairing roads, though this pit was declared exhausted by 1865. The Green was home to Broadwater Fair for many years. It was also a well renowned cricket ground described in The Sussex Advertiser on the 10th September 1827 as follows ‘Broadwater Green is considered by competent judges to be the best ground in England, and where the play can be seen to the utmost advantage&rsquo. The Green was granted in perpetuity to the people of Worthing, following a campaign in 1863 to restore it as a pleasure green, free from gravel and rubbish pits.

Pound House

This house was built in 1789 on a parcel of land that was originally part of Broadwater Green. At some time prior to 1848 a section at the end of the rear garden was used as the parish pound, where stray animals were kept until their owners claimed them, usually on payment of a small fine. At one time the property became the Temprance Laundry and laundry was hung to dry on the greensward in front of what is now the fire station.

The Parish Rooms

Erected in 1889 as a reading room, paid for by public subscription. In the disastrous typhoid epidemic of 1893 the room was used to house 22 patients. By 1900 it was run by the parish council continuing as a Parish Room and Reading Room. Many organisations have used the Parish Rooms over the years notably the Worthing Girl Guides and Worthing Scouts..

The Cricketers

Originally built as a private residence but used as a brewhouse and beershop from 1853 onwards under the ownership of Thomas Luff. At that time it was known as The Brewer&rsquos Arms and was only renamed The Cricketers Arms around 1878. The public house was run by three generations of the same family beginning in 1888 for over 100 years and not surprisingly given its proximity to the Green it became the ‘home&rsquo of the local cricket club.

Paine Manwaring (and Lephard)

From the 18th century until 2012, one of the core businesses of Broadwater has been Paine Manwaring. A very extensive ironmongery business had followed quite naturally into the 20th century after the arrival of William Paine, blacksmith in the early 1700s. The business once owned a forge and workshop until 1938, that stood where the current roundabout is today.

Cricketers Parade Cricket Match

Many grand matches have graced the turf on Broadwater Green including one renowned for its 500 guineas a side prize money. It took place in 1805 between 11 gentlemen of London and 12 of Worthing, Shoreham and Brighton. The local gentlemen lost! However the match commemorated here was between Sussex and an all-England side said to have taken place circa 1837.

Site of Old Rectory

The old Broadwater rectory stood on the land now occupied by Broadwater Boulevard. Although earlier rectory houses had stood on this plot dating back until 1554, the last house was probably built by Reverend Peter Wood in 1797. The house continued to be used by the church until 1924 and then it was given for use by private residents. During the Second World War is was used as a headquarters by the local Home Guard. Eventually it was demolished in 1959 but there is one single remnant of the old garden, the rather fine tree in the Boulevard.

St Mary&rsquos Church, Broadwater

A church is thought to have existed here back in Saxon times and certainly a church is recorded at Broadwater in the Domesday Survey of 1086. The present church was commenced sometime after 1100. It is one of the outstanding examples of a cruciform church in Sussex. Inside are the impressive tombs of the 8th and 9th Lords de la Warr who lived at Offington as well as some wonderful brasses including one over the tomb of John Mapleton, priest at Broadwater in 1433. Between 1797 and 1925 Broadwater Church had the unusual distinction of only three rectors all from the same family (Peter Wood, his nephew, Edward King Elliott, and his son, Edward James Elliott). Jane Austin worshipped here while staying in Worthing. It is believed that ‘Old Sanditon&rsquo in her novel ‘Sanditon&rsquo was based on Broadwater.

Broadwater Street East

Broadwater Street East, westernmost section was originally part of the old Broadwater Street. It now forms a major part of the Broadwater Conservation Area. At this western end a group of 18th and 19th century buildings remain, indicating the traditional street pattern and a generally regular roofscape. Much of the attractive character and appearance of Broadwater Street East derives from the intimacy of the buildings, the irregular winding street pattern, and the narrow road which retains the feel of a village street.

Broadwater Lodge and Broadwater Cottage

These two fine Georgian houses were built quite separately but around the same time, 1820. Broadwater Lodge has now acquired the name Broadwater House a name taken from a former house demolished when Broadwater Street West was widened. Broadwater Cottage now merely languishes with the address 2, Forest Road however as you can see it was built from cream coloured bricks probably made from the blue clay found on Worthing Beach.

Old House at Home

The current public house was built in 1925 on the site of a much earlier beer-house and, at one time, bakery. As the name suggests a beer house sold beer (and cider), but not wine or spirits - and this was one of the distinguishing features between it and a public house. The ‘Old House&rsquo once had its own song, which promised plenty of cheer and female company to those frequenting the premises.

The Quashetts

Currently the northernmost part of what was probably a very ancient route connecting Cissbury with the coast at Worthing. What remains of the footpath or twitten now runs from the old Broadwater Street (now Broadwater Street East) running under the railway where once it would have crossed the old Teville Stream and emerging close to the Swan Public House.

The Square/Barletts Cottages

On through the beginning of the Quashetts on the right is The Square and Bartletts Cottages, The first house on this site may have been as early as 1752 but certainly Land Tax records confirm a house in 1789. These small terrace houses were originally used mainly to accommodate the poor people of the parish.

Broadwater Manor House

A manor house in Broadwater was first mentioned in 1256 together with a private chapel. The current building shows many alterations over time with the oldest part being the north wing with rubble walls and a late medieval roof. The house and associated buildings now form part of the successful Broadwater Manor School. Former Lords of the Manor of Broadwater included the Misses Newland, who donated Broadwater Green to the people of Worthing, and William Foard Tribe, the irascible Victorian magistrate, notorious for his hostility towards the Salvation Army during the riots of 1884.


Դիտեք տեսանյութը: Հիսուս Քրիստոսի տված 6 նշանները Իր երկրորդ գալուստի և աշխարհի վերջի վերաբերյալ (Փետրվար 2023).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos